Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Over Yezzer

Heb je een klacht of ben je het oneens met een beslissing van een Yezzer medewerker? Neem dan contact op met Yezzer, dan zoeken we gezamenlijk naar een oplossing.


Wanneer je een formele klacht wil indienen kan dat natuurlijk ook. Doe dit graag schriftelijk, wij nemen jouw klacht dan in behandeling. Jij kan jouw klacht sturen naar:

Yezzer is een handelsnaam van:

Yellow Walnut Verzekeringen B.V.
Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam


Wanneer je het niet eens bent met onze reactie, kun je jouw klacht altijd nog voorleggen aan het KiFiD (Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, 0900-3552248, info@kifid.nl, www.kifid.nl). Dit is een onafhankelijk instituut, waar wij als dienstverlener bij aangesloten zijn. Ons inschrijvingsnummer bij het KiFiD is 300015199 .

 

Voor vragen en/of opmerkingen over het verzekeren bij Yezzer kan je ons altijd bellen of mailen. Wij zijn te bereiken op:

T: 088 - 939 2520
E: verzekeringen@yezzer.nl

Heeft dit antwoord je geholpen?
Terug naar Veelgestelde Vragen

Yezzer uitgelicht in de pers door: